Elke dag bereiken maar liefst 5,3 miljoen pakketten via DPD hun eindbestemming, zowel bij consumenten als bij bedrijven. Om dit te kunnen realiseren beschikken wij over het sterkste internationale netwerk over de weg. Dit brengt ons tot in de verste uithoeken van de wereld. Bij DPD zien wij niet Nederland, maar Europa als onze thuishaven.
Onze klanten staan centraal, altijd en overal. Alle landen in ons DPD-netwerk ondernemen op hun eigen manier: de manier die het beste past bij die lokale markt. Al deze lokale spelers zijn verbonden in een organisatie die zich kenmerkt door een hecht internationaal netwerk. Dit maakt ons sterk en geeft ons de mogelijkheid wereldwijd de beste service en kwaliteit te bieden.
Van bedrijf tot individu, van groot tot klein pakket, DPD kan altijd iets voor je betekenen. We zijn in staat de hele keten te verzorgen: Van bedrijf tot bedrijf, van bedrijf tot consument, van consument tot bedrijf en van consument naar consument. Of het nu nationaal, Europees of intercontinentaal is. Daarbij maken we gebruik van innovatieve services die van A-Z zorgen voor een optimaal verzendproces. Van het afgeven en aannemen van pakketten, tot last mile delivery.
DPD is leider als het gaat om innovaties. Constant zoeken wij naar digitale mogelijkheden om het onze klanten en hun klanten gemakkelijker te maken. Dit heeft geresulteerd in digitale services zoals onze last mile communicatie service Predict. Hiermee kunnen wij transparantie en flexibiliteit bieden en zijn wij onze concurrenten ver vooruit.
Niet alleen onze services zijn innovatief, ook de producten waar wij mee werken. Van slimmere cameratechnieken die pakketten kunnen herkennen tot aan automated guided vehicles en slimme sorteersystemen. Waar we voorheen gericht waren op het zo goed mogelijk versturen van pakketten van A naar B (wat we uiteraard nog steeds doen), ligt de focus nu op het analyseren en het slim gebruik maken van onze data. Hierdoor kunnen we nóg efficiënter werken.