STORK

Industry:

Bedrijfsomschrijving

Stork is een internationale, technische dienstverlener op het gebied van Asset Integrity Management. Dat wil zeggen dat wij een uitgebreid pakket aan oplossingen en gespecialiseerde diensten leveren, die ervoor zorgen dat de bedrijfsinstallaties van onze klanten in de Olie-, Gas-, Chemie- en Energiesector zo optimaal mogelijk ingezet en onderhouden worden.

Voor onze ruim 16.500 medewerkers telt maar één ding: voldoen aan de behoeften van onze klanten en hun verwachtingen overtreffen. Hierbij staan veiligheid, een tijdige levering en excellente kwaliteit centraal. Samen werken wij dagelijks aan de meest uiteenlopende projecten, bijvoorbeeld de renovatie van een gasproductielocatie, een onderhoudsstop op een petrochemische plant, aanleg van E&I en automatisering op een tank park, reparatie van een tandwielkast en het onderhoud van een offshore powerplatform.

Onze visie en strategie

Onze visie is om wereldwijd dé toonaangevende leverancier te zijn van kennisgebaseerde asset integrity management services voor de Olie & Gas, Chemie en Power sectoren. We helpen onze klanten om risico’s te verlagen, de veiligheid te garanderen en milieuprestaties te verbeteren. Bovendien verhogen we hun winst door innovatieve oplossingen te bieden en ons principe van ‘denken en doen’ te integreren.

Onze strategie is eenvoudig maar uniek. We werken nauw samen met onze klanten in de Olie & Gas, Chemie en Power sectoren, zodat we door samen te ‘denken en doen’ veilig, consistent en productief asset integrity management kunnen realiseren.

Met ons unieke bedrijfsmodel bieden wij:

  • Onvoorwaardelijke toewijding aan de doelstellingen van onze klanten
  • Flexibiliteit om te voldoen aan alle behoeften van onze klanten
  • Een aanpak die geheel gericht is op samenwerking
  • De beste vakspecialisten binnen alle technische disciplines
  • Onvoorwaardelijke veiligheid
  • Duurzaamheid
  • Integriteit en betrouwbaarheid
  • De beste oplossingen en technieken voor optimalisatie van assets
  • Begrip voor de bedrijfswaarden en -cultuur van onze klanten

Bij Stork begint samenwerken met luisteren. We luisteren naar onze klanten om hun behoeften vast te stellen. Vervolgens kiest de klant zelf hoe veel of hoe weinig zij betrokken willen zijn bij de optimalisatie van hun assets. Elke dag opnieuw werken duizenden medewerkers van Stork nauw samen met internationale klanten om ervoor te zorgen dat geen enkele vraag onbeantwoord of kwestie onopgelost blijft. Sommige bedrijven noemen dit ‘customer intimacy’, maar wij noemen het gewoon luisteren.

Werken bij Stork als Management Trainee

Wil jij je carrière starten met een 2-jarig internationaal programma met 4 uitdagende opdrachten waarin je de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen tot leidinggevende binnen Stork?  Dan is ons Management Traineeship iets voor jou! Voor meer informatie en solliciteren zie https://vimeo.com/144616264 en https://jobs.stork.com/nl/vacatures/management-trainee/.