Your browser does not support JavaScript! Please disable noscript or update your browser. (Resizing your browser window to a small width also helps.)

Theme

Sustainable business: The road to green profit

The future offers many opportunities. The Dutch economy is growing and new innovations are everyday’s business. This combination offers Dutch companies, both large and small, the possibility to grow rapidly in the future.

Sustainability will play an important role in this future. An even bigger role than it does today. The climate has been one of the biggest themes during the American elections. Furthermore, the major victories of D66 and GroenLinks at the Dutch elections are a reflection of the voice of the Dutch citizen: we demand change. This necessity has also been pronounced by some large Dutch companies. They want the upcoming coalition to come up with a clear climate plan to get business involved in the creation of a more sustainable economy.

Sustainability has got more around it than just climate. The substitution of employees by robots threatens the jobs of many Dutch citizens. Companies are obliged to come with a responsible reaction, because it is a liability towards the Dutch society to treat their employees with care. This shows that sustainability reaches much further and therefore affects many more businesses.

To find the balance between a sustainable future and a healthy financial position on the short term is a challenge to a business. Current students and future employees are facing an unique, yet difficult task: the unification of what seems to be each other’s opposites in order to establish a sustainable profit. The theme of the 34th Industria Congres catches up on this:

“Sustainable business: The road to a green profit.”

Program

The preliminary program for the 34th Industria Congres on 6 December 2017 is shown below:

09:15 Welcome
09:45 Opening 
10:15 Plenary Lecture 
11:00 Workshop Round 1
12:30 Lunch
13:30 Workshop Round 2
15:00 Short Break
15:30 Plenary Lecture 
16:00 Interactive Closing
16:45 Network Drink & Speed Dating
17:30 End of the day

Photos

32nd Industria Congres


 

Below are some impressions of the 32nd Industria Congres that took place on November 17th 2015 at The Philips Stadion in Eindhoven. The remaining pictures are visible here.

DSC_0908 DSC_0877 DSC_0133 DSC_0091 DSC_0059

31st Industria Congres


Below are some impressions of the 31st Industria Congres that took place on November 18th 2014.

 
congres1 congres2 congres3 congres4 congres5

More photos.

30th Industria Congres


Below are some of the photos taken during the Industria Congres 2013.

 
 
congres6 congres7 congres8 congres9

More photos.

Speeddating

During the network drink, Master students will have the opportunity to speed date with some interesting companies. The speed dating will be in Dutch.

 

Participants


The participants of the speeddating are yet to be announced.

 

 

 

Workshops

The duration of the workshops of the 34th Industria congres will be 90 minutes instead of 75 minutes as was the case at the 33rd Industria Congres. Below you can find an overview of the workshops visitors of the 33rd Industria Congres.

Workshops round 1


digitale-overheid

Stichting Digitale Overheid
Deze onafhankelijke stichting stelt zich ten doel de expertise van ambtenaren te vergroten, nationale- en internationale trends te monitoren en hiermee te inspireren, netwerken en kenniscirculatie te faciliteren en een cultuuromslag te ondersteunen. Bovendien intermediair te zijn tussen (zakelijke) aanbieders en (overheid)afnemers. De Stichting Digitale Overheid www.digitaleoverheid.org organiseert diverse activiteiten waaronder de Dag van de Digitale Overheid. In 2017 op 18 mei in Den Haag met als thema Future Work Skills.
Workshop
De workshop valt in twee delen uiteen. De eerste 20 minuten worden gevuld door een inspirerend verhaal door Hoornstra over de veranderende wereld en de mogelijkheden en uitdagingen die deze met zich meebrengt. Daarna neemt Van Lieshout de aanwezigen mee in een reële businesscase: een project dat de stichting momenteel aan het ontwikkelen is. Het project is een innovatief scholingstraject waarmee de stichting een bijdrage wil leveren aan de toerusting van ambtenaren met betrekking tot de zogenoemde Future Work Skills. In een workshop van 50 minuten worden de aanwezigen uitgedaagd om een bijdrage te leveren aan het concept. Er wordt dus een beroepgedaan op de denkkracht en creativiteit van de aanwezigen. Zowel in de inleiding als in het interactieve deel wordt een duidelijke link gelegd met het thema van de dag: partners in excellentie.
We gaan samen aan de slag!

 


del_pri_rgb

Als ‘s werelds grootste consultancy bedrijf, gebruikt Deloitte haar mogelijkheden en geavanceerde industrie inzichten om complexe business uitdagingen op te lossen. In dit digitale tijdperk worden deze uitdagingen vaak getriggerd door technische innovatie. Om een sterke marktpositie te behouden, staan activiteiten van Deloitte’s Consulting continu in het teken van innovatie.
Het High Tech Competence Center (HTCC) is één van deze activiteiten dat anderhalf jaar geleden opgestart is. Stef Oud, de Nederlandse Deloitte partner, en zijn team hebben de formule voor dit centrum vertaald naar de Nederlandse markt die zich voornamelijk richt op de regio Eindhoven met haar high tech bedrijven, gerelateerde publieke sector en academische organisaties. Deze formule is gebaseerd op een succesvolle ervaring in de high tech industrie in Silicon Valley en Japan. Deloitte’s High Tech Competence Center combineert de innovatieve ecosysteem benadering met een toegewijd internationaal Deloitte team. Het heeft een diepgaand begrip opgebouwd van de behoeften en uitdagingen die zich in de high tech industrie afspelen. Het high tech ecosysteem is een netwerk van ‘’Partners in Excellentie’’ gebaseerd op een interdependentie tussen high tech bedrijven, investeerders, universiteiten, overheidsinstanties, et cetera, dat bijvoorbeeld kapitaal en top talent aantrekt. Het High Tech Competence center heeft de ontwikkeling van een ‘’smart city’’ ondersteund. Een van de uitdagende aspecten van een dergelijk project is het identificeren en verbinden van de juisten partijen aan het smart city ecosysteem. In deze workshop zullen deelnemers een doel definiëren voor de ontwikkeling van een smart city. Ook zullen ze definiëren welke data nodig is voor het bereiken van het doel en welke partijen daarbij aangesloten moeten worden op het ecosysteem van smart city.


tkidinalog_rgb

TKI Dinalog: innoveren doen we samen: Samenwerken in de bouwlogistiek
Innovatie aanjagen in de logistieke sector, daar houden wij ons mee bezig. Service, Logistiek, Synchromodaal transport, 4C, Supply Chain Finance, Douane & Trade Complice, e-commerce, Smart ICT: wij ondersteunen fundamenteel, industrieel en experimenteel onderzoek. Met als doel om de Nederlandse toppositie wereldwijd te behouden en verstevigen met duurzame en concurrerende logistieke oplossingen. Daarom creëren we én delen we onze kennis met het bedrijfsleven en kennisinstellingen. Want innoveren doen we samen.
Eén op de drie vrachtwagenbewegingen in Nederland is bouw-gerelateerd. Ieder bouwproject kampt met een groot aantal leveranciers en vaak een complexe planning. Daarnaast wordt het steeds belangrijker om bouwprojecten in dichtbevolkte gebieden efficiënt, op een kleine ruimte, plaats te laten vinden. Een uitdaging die vraagt om slimme oplossingen. Denk mee!


LOGO-DAFPACCAR-945x472-493x246

DAF Truck’s core business is de ontwikkeling, productie en verkoop van bedrijfswagens en onderdelen. Naast dat is de prioriteit van DAF het leveren van de beste service aan klanten. DAF Trucks produceert ook onderdelen voor derde partijen, variërend van wielas assemblages tot complete motoren voor bussen, touringcars en speciale voertuigen.

DAF Trucks is een dochteronderneming van het Noord-Amerikaanse bedrijf PACCAR Inc. Het hoofdkantoor van DAF is gevestigd in Eindhoven. In Eindhoven bevinden zich R&D, Marketing & Verkoop, Inkoop, Finance, Logistiek & Supply chain, IT en productie, maar deze zijn ook gevestigd in Westerlo in België. In Westerlo bevindt zich ook de as en cabine fabriek. DAF Trucks wordt gesteund door meer dan 8000 medewerkers in dienst, die er trots op zijn om deel uit te maken van het bedrijf. Deze medewerkers zijn mensen die dagelijks hun best doen om een perfecte product batch en een groeiend marktaandeel te bereiken.

Een loopbaan bij DAF Trucks betekent een carrière met uitstekende groeimogelijkheden. De mogelijkheden zijn altijd gebaseerd op uw capaciteiten en ambities. Werken bij DAF betekent werken in een internationale omgeving waar eerlijkheid en ambitie hand in hand gaan. DAF biedt u carrièremogelijkheden in productontwikkeling, productie, kwaliteit, logistiek, inkoop, supply chain, marketing, verkoop, klantondersteuning en nog veel meer. DAF biedt ook ongeveer 150 (bachelor en master) stages en afstudeerprojecten per jaar.


sweco_black trinseo_gray_gold

 

 

De samenwerking tussen Trinseo en Sweco is een mooi voorbeeld van partners in excellentie. De manufacturing en engineering afdeling van Trinseo heeft tot doel om bedrijven te helpen veilige en betrouwbare installaties te ontwerpen, bouwen en onderhouden. Sweco als engineeringpartner neemt de verantwoordelijkheid om het procesontwerp van Trinseo installatietechnisch te ontwerpen en uit te voeren. Key values in de samenwerking zijn: expertise maximaal inzetten; geïntegreerde teams; gealigneerde werkprocessen en agility in het team.

De workshop wordt opgehangen aan de case van het project CE 192: een intrinsiek complex project met heel wat randvoorwaarden; risico’s, onvoorziene omstandigheden, tegenvallers etc. Hoe hebben we dit als geïntegreerd team Trinseo/Sweco aangepakt in een projectexecutieplan. We identificeren de knelpunten en gaan in hoe we dit beter kunnen aanpakken in de samenwerking Trinseo/ Sweco op vlak van organisatie; werkprocessen, teamwerking; planning; budgettering; risico assessment.

Na een briefing over de projectcontext gaan de deelnemers zelf aan de slag om oplossingen te bedenken waarbij die afgetoetst worden aan de praktijksituatie.

Sweco België is een multidisciplinair advies en ingenieursbureau voor industriële projecten, energie projecten, gebouwen en infrastructuur. Veiligheid en kwaliteit zijn top prioriteiten. Wij bieden onze klanten duurzame ontwerpen en hiermee dragen wij bij aan een duurzamere wereld. Trinseo is een wereldwijde leverancier van verpakkingsoplossingen en fabrikant van kunststoffen latex bindmiddelen en synthetisch rubber. Wij zijn gericht op het leveren van innovatieve en duurzame oplossing om onze klanten te helpen om producten te produceren die het dagelijkse leven raken over een groot aantal eindmarkten.


item-logo-definitief

Technologie commercialisatie workshop met LEGO® Serious Play™
De Innovatie, Technologie, Entrepreneurship & Marketing (ITEM) groep is onderdeel van de afdeling Industrial Engineering & Innovation Sciences (IE&IS) aan de Technische Universiteit Eindhoven. De groep benadrukt de middelen voor het meten en verbeteren van het proces van het begrip, de ontwikkeling en het lanceren van nieuwe producten en bedrijven. Dit omvat zowel strategische en operationele activiteiten. Het begrijpen van het innovatieproces, het ontwikkelen van hulpstukken om de productiviteit en kwaliteit van het innovatieproces te vergroten, en het verbinden van R&D en marketing/sales, zijn dominante onderwerpen in het onderzoek van de groep en projecten bij bedrijven. ITEM streeft ernaar om jonge ambitieuze studenten te trainen, zodat ze innovatieve managers kunnen worden die advies en training kunnen bieden aan mensen uit de praktijk. Bouwend op de expertise van de groep, zal de workshop illustreren welke uitdagingen zich bevinden in de commercialisatie van technologie. We nemen een veelbelovend, high-tech idee uit de industrie, een radicaal erkent propositie in smart mobility, en modelleren het benodigde innovatie ecosysteem dat nodig is om het marktsucces te behalen. In het bijzonder, we zullen het LEGO® Serious Play™ methodology gebruiken in een creatieve workshop waar de deelnemers bepalen, onderverdeeld in teams, wat de dynamiek in het innovatieve ecosysteem is. In het bijzonder zullen we ons gaan focussen op de complementariteit van verschillende externe partijen (of partners), waarop de kern van het bedrijf kan bouwen om nieuwe erkende proposities te creëren.


Ad Bastiaanse

Partners in excellentie
Over Effectieve Samenwerking zijn inmiddels wereldbibliotheken volgeschreven. Maar wat is nu feitelijk hét ultieme recept voor Excellentie in Partnership? Wanneer kun je daadwerkelijk spreken van een win-win situatie? Wat moet je als organisatie daarvoor doen? Of liever gezegd: Wat moet je als organisatie daarvoor laten? Wat is de strategie voor een optimale en duurzame samenwerking? Elke lerende organisatie richt zich tegenwoordig in haar bedrijfsvisie op innovatie en duurzaamheid. Als de kern van de ene bedrijfsvisie complementair is aan de kern van een andere bedrijfsvisie, ontstaat er een vruchtbare voedingsbodem voor een excellente samenwerking. Een voedingsbodem voor groei, inspiratie en creativiteit. De organisaties die zich wezenlijk in elkaars missie en visie herkennen zijn meestal het toonbeeld van Excellent Partnership.

 

Workshops round 2


logo_cz_

CZ is een van de grootste zorgverzekeraars. Iedere dag zetten 2.600 collega’s zich in om de zorg goed, betaalbaar en toegankelijk te houden voor onze 3,5 miljoen klanten. CZ heeft geen winstoogmerk. Zorgverzekeraars staat de komende jaren een revolutie te wachten. Data science en de inzet van kunstmatige intelligentie gaan ons werkgebied compleet veranderen. Die ICT-transformatie leidt tot nieuwe diensten, andere processen en werkwijzen, en daarmee tot een optimale klantervaring.
En hoe doe je dat dan? Dat willen we ontdekken tijdens onze brainstormworkshop. In deze workshop snijden we een aantal thema’s aan op het gebied van Customer Experience, Process Redesign, en Service Proposition Design. Daarbij gaan we van start met vragen zoals: Wat zouden jullie doen met een paar miljoen gespreksgegevens? Met die workshop willen we jullie inspireren om Partners in Excellentie te worden om onze ambitie te realiseren: de verzekeraar worden die het beste is in data science!


digitale-overheid

Stichting Digitale Overheid
Deze onafhankelijke stichting stelt zich ten doel de expertise van ambtenaren te vergroten, nationale- en internationale trends te monitoren en hiermee te inspireren, netwerken en kenniscirculatie te faciliteren en een cultuuromslag te ondersteunen. Bovendien intermediair te zijn tussen (zakelijke) aanbieders en (overheid)afnemers. De Stichting Digitale Overheid www.digitaleoverheid.org organiseert diverse activiteiten waaronder de Dag van de Digitale Overheid. In 2017 op 18 mei in Den Haag met als thema Future Work Skills.
Workshop
De workshop valt in twee delen uiteen. De eerste 20 minuten worden gevuld door een inspirerend verhaal door Hoornstra over de veranderende wereld en de mogelijkheden en uitdagingen die deze met zich meebrengt. Daarna neemt Van Lieshout de aanwezigen mee in een reële businesscase: een project dat de stichting momenteel aan het ontwikkelen is. Het project is een innovatief scholingstraject waarmee de stichting een bijdrage wil leveren aan de toerusting van ambtenaren met betrekking tot de zogenoemde Future Work Skills. In een workshop van 50 minuten worden de aanwezigen uitgedaagd om een bijdrage te leveren aan het concept. Er wordt dus een beroepgedaan op de denkkracht en creativiteit van de aanwezigen. Zowel in de inleiding als in het interactieve deel wordt een duidelijke link gelegd met het thema van de dag: partners in excellentie.
We gaan samen aan de slag!

 


tkidinalog_rgb

TKI Dinalog: innoveren doen we samen: Human Capital
Innovatie aanjagen in de logistieke sector, daar houden wij ons mee bezig. Service, Logistiek, Synchromodaal transport, 4C, Supply Chain Finance, Douane & Trade Complice, e-commerce, Smart ICT: wij ondersteunen fundamenteel, industrieel en experimenteel onderzoek. Met als doel om de Nederlandse toppositie wereldwijd te behouden en verstevigen met duurzame en concurrerende logistieke oplossingen. Daarom creëren we én delen we onze kennis met het bedrijfsleven en kennisinstellingen. Want innoveren doen we samen.
Eén op de drie vrachtwagenbewegingen in Nederland is bouw-gerelateerd. Ieder bouwproject kampt met een groot aantal leveranciers en vaak een complexe planning. Daarnaast wordt het steeds belangrijker om bouwprojecten in dichtbevolkte gebieden efficiënt, op een kleine ruimte, plaats te laten vinden. Een uitdaging die vraagt om slimme oplossingen. Denk mee!


Logo-DDF-nov2015-DEF

De Dutch Dream Foundation stimuleert en inspireert Nieuwe Ondernemers om ze sneller te laten groeien voor een actieve en gezonde samenleving. Door seminars te organiseren, onderzoek te doen, prikkelende en spraakmakende projecten te ontwikkelen en door partijen samen te brengen.

Wij dromen van een actieve maatschappij middels ondernemerschap, waarin mensen met elkaar verbonden zijn en ‘out of the box’ gedacht wordt. Wij dragen daar aan bij met een divers netwerk van meer dan vijfduizend ondernemers en managers uit de top van het Nederlandse bedrijfsleven. Samen met onze ondernemers, coaches, ambassadeurs, partners, comitéleden, vrijwilligers en alle anderen die ons hebben geholpen, hebben we veel bereikt. En daar zijn we trots op.

Zehra Dogan, 50 jaar, directeur van de Dutch Dream Foundation (DDF). Ruime ervaring in de profit- en de non-profitsector zowel nationaal als internationaal in de rollen van ondernemer, leidinggevende en senior adviseur. Kennis- en ervaringsgebied: culturele diversiteit en talentmanagement. Zehra is verder jurist, coach, trainer, columnist, moderator, spreker en gastdocent.
“Alleen kan je niks en met z’n allen kun je alles”
– Johan Cruyff
In deze workshop zal de weg naar succes besproken worden voor ondernemers. Zoals de bovenstaande quote al zegt om succesvol te zijn, moet je samenwerken!


vanderlande-logo-rgb-300dpi_digital

Hebt u zich ooit afgevraagd wat er met uw koffer gebeurt wanneer u op vakantie gaat? Wat er gebeurt met het pakketje dat u online besteld heeft? Of hoe uw groenten geplukt en verpakt worden, voordat ze worden verscheept? Probeert u zich in te beelden hoe koffers, pakketjes en goederen op adembenemende snelheid en accuraatheid verwerkt worden. Wij bieden u de mogelijkheid om een kijkje te nemen in wat Vanderlande te bieden heeft als een constant groeiende marktleider.

Graag nodigen wij u uit om deel te nemen aan onze workshop, waar wij u uitdagen om deel te nemen aan een interactieve discussie. Gedurende deze discussie vragen wij u, hoe u denkt over de oplossingen die Vanderlande biedt bij de uitdagingen voorgelegd door bestaande en nieuwe klanten. Aansluitend, zal er gediscussieerd worden over hoe partnerships zich door de jaren heen ontwikkeld hebben en dit in de toekomst ook zullen blijven doen. Denk ook met ons mee over hoe wij klantwensen kunnen verwezenlijken bij specifieke projecten.

Het doel van de workshop is om u een idee te geven over hoe Vanderlande werkt. U zal worden vergezeld door onze Managing Director of Global Services, Martien Kennis en onze Executive Managing Director WPP internationaal, Tjarko Bouman.


logo-hpm

Excellent in samenwerking
Samenwerking is tegenwoordig de norm. Organizaties gaan samenwerkingsverbanden aan met leverancies, onderaannemers, klanten, en soms zelfs met hun meer gevreesde concurrenten, om aan de top te kunnen blijven. Maar succesvolle samenwerkingsrelaties ontstaat niet zomaar: belangenconflicten, wantrouwen en misverstanden liggen op de loer. Hoe zorg je er desondanks voor dat je elkaar kunt vertrouwen en een langdurige, duurzame samenwerkingsrelatie kunt opbouwen? Hoe zorg je ervoor dat de samenwerking daadwerkelijk meerwaarde heeft en niet alleen maar ellende geeft. Moet je alles juridisch dichttimmeren of zijn er ook andere manieren om de samenwerking tot een succes te maken? We nodigen je uit om in onze workshop de uitdaging aan te gaan en de voor- en nadelen van samenwerking te ervaren en te leren hoe het beste eruit te halen.


Ad Bastiaanse

Corporate communicatie
Wat is het grote belang van een consistente “corporate” communicatie? Hoe geef je invulling aan het profileren van “the company behind the brand?” Hoe krijg je de in- en externe communicatie zodanig op elkaar afgestemd dat de organisatie het beoogde imago krijgt en behoudt? Op het gebied van “corporate” communicatie is het essentieel dat er voortdurend wordt gereflecteerd op de wisselwerking tussen “strategie – identiteit – reputatie”. Elke actie die een organisatie onderneemt, moet dezelfde identiteit uitdragen. Want elke tegenstrijdigheid in de beeldvorming van de organisatie ondermijnt het vertrouwen in de onderlinge relatie. En het vertrouwen in een relatie is minstens zo belangrijk als het resultaat van de samenwerking.

 

Subscription

The subscription for the Industria Congres 2017 will open several weeks before the congres.

Industria Congres 2017
On Wednesday 6 December the Industria Congres will take place. Two plenary speakers will present theories and practices centered on the theme “Sustainable business: The road to green profit”. There will be two rounds of workshops where students can actively engage themselves with the companies present. At the end of the day students could meet one-on-one with representatives from companies during the speed date session.

 

Organisation

In 2017 the Industria Congres will be organized for the 34th time. The organisation consists of five students from the faculty of Industrial Engineering at the Technical University Eindhoven (TU/e). The “Stichting Bedrijfskunde Congres Industria” (SBCI), primarily called the “Congrescommissie” is supported by the study association Industria.

During the Industria Congres lectures and workshops are organized. The aim of this one-day event is to inspire the participants and engage the students with business on relevant topics in engineering management.

Every year a theme is carefully selected based on news, talks with scholars from the TU/e and relevance with the study Industrial Engineering. Themes from previous years are:

“Partners in Excellentie” (2016)
“Changing Technologies: The Impact on Business Operations” (2015)
“Business Agility: Flourishing in a Constantly Changing Business Environment” (2014)
“Big Data: Big Business or Big Brother?” (2013)
“Selling Technology” (2012)
“Dynamic Business Networks: Collaborate to Compete” (2011)
“Entrepreneurship” (2010)
“Open Innovation” (2009)
“Total Cost of Ownership” (2008)

Committee


The committee of the Industria Congres is responsible for the whole organization of the conference, from determining the theme till selecting the speakers, retrieving the sponsorship, the promotion of the conference, and the day organization. The professionalism of the conference and the contact that students and academics will gather with business is a central aspect.

The 34th Industria Congres committee consist of:

Lennart Eringfeld
Chairman

 

Yvo Seyger
Secretary and Day Coordination

 

Babet Heijenk
Treasurer and Coordinator Acquisition

 

Sjors Melman
Coordinator Lecturers

 

Robert Jans
Coordinator Promotion

 

Committee of Recommendation 34th Industria Congres


The committee of recommendation of the 34th Industria Congres is yet to be announced.

 

References


A selection of the comments on the 31st Industria Congres that took place on November 18th 2014:
Company participants of the Industria Congres 2014:

“Het was een goed en mooi verzorgd congres. De deelnemers waren betrokken en soms positief kritisch. Dat geeft goede leermomenten.” – Wijnand van Lieshout, Stichting Digitale Overheid

Student participants:

“Dit was mijn eerste Congres en het oversteeg mijn verwachten, alles was ontzettend goed geregeld. Complimenten aan de commissie hiervoor! Met name de eerste plenaire lezing met de inleiding op het onderwerp was sterk en een goed begin van een leerzame dag.”
“Het toppunt van de dag was het terugfietsen, toen je terugdacht aan hoe goed de dag wel niet was geweest.”
“Geen echt toppunt, maar de sfeer was echt geslaagd en alles verliep soepel! Complimenten!!”
“Het toppunt van de dag was aan het einde beseffen dat je weer heel wat geleerd hebt vandaag en dat je wat meer hebt gezien van hoe het er in de praktijk aan toe kan gaan, dat vind ik erg waardevol.”

A selection of comments on the evaluation of the 30th Industria Congres that took place on December 10th 2013:

Student participants:

“Ontzettend goed geregeld, mooie locatie en interessante sprekers”
“Verbindend & inspirerend”
“Alles was tot in de puntjes geregeld en verzorgd”
“Erg interessant onderwerp en stuk voor stuk goede lezingen”
“Erg professioneel, erg interessante sprekers en ook de workshops waren enorm interessant”

\ News \

Theme Industria congres 2017

We are happy to announce the theme of the 34th Industria Congres. The congres will be about “Sustainable business: The road to green profit”. Current students and future employees are facing an unique, yet difficult task: the unification of what seems to be each other’s opposites in order to establish a sustainable profit. The theme of the 34th Industria Congres… Read more »

Congratulations to the new Congres board!

After a successful Industria Congres last December, it is time to announce the new Congres Board! The 34th Congres Board is constituted as follows: Chairman: Lennart Eringfeld Secretary and Day Commissioner: Yvo Seijger Treasurer and Commisioner Acquisition: Babet Heijenk Commissioner Speakers: Sjors Melman Commissioner Promotion: Robert Jans We wish the 34th Congres Board good luck with organizing the Industria Congres 2017!… Read more »

Infolunch board Industria Congres

Did you become enthusiastic after the Industria Congres 2016 and want to organize this event next year? Do you want a boost for your CV? Do you want to be in contact with renowned companies? Do you want to be part of a close team? Join the Congres Info lunch Wednesday January 11th!

Partner:

Sponsored by:

Workshops by: